dimarts, 18 de novembre del 2008

Primera sessió de control

M'ha sorprès la manera de fer feina d'aquest equip.
Ahir capvespre vaig anar a la visita de control ponderal i he sabut exactament com funciona aquesta gent, vull dir quin sistema segueix.
La cosa és que na Maria m'ha demanat si havia anat mai a una sessió de grup. Sessió de grup? li he dit jo.
M'ha comentat que a ella li agrada que la gent pugui acudir a les sessions de grup per posar en comú els problemes que els suposa el procés i cercar solucions entre tots.
M'ha dit que aquestes sessions se fan els divendres dematins, per tant no hi podré anar. Quan li he explicat m'ha dit que no hi havia problema, que feríem sessions individuals. Sessions individuals? he demanat jo
El seu sistema de feina és el següent:
Una primera sessió on expliques la teva vida, què fas, què menges habitualment, i què pretens aconseguir. Ella avalua les dades i te diu què fas malament. A mi m'ha dit que menj massa poc i que el meu cervell pensa que estic sota mínims, en recessió calòrica i es programa per gastar menys del que entra.
M'ha donat unes pautes del que me va dir que era una de les més estrictes que té.
Jo actualment faig 3 menjades al dia, ella me proposa que en faci 6. Segons el que jo calcul, menjaré molt més del que menjava fins ara. No sé fins a quin punt funcionarà.
Ara he d'aconseguir un podòmetre amb control de pulsacions. La cosa és caminar durant un temps controlat a unes pulsacions controlades. És el que feia amb la bici elíptica. Crec que me'n compraré una, m'agrada fer elíptica.
La següent sessió pot ser en grup o individual, et fan el seguiment de pes i després una mica de teràpia, consells, dificultats, etc... ja veurem com anirà aquesta.
De moment intentaré seguir les pautes marcades, el més difícil serà menjar tantes vegades, i començar a fer plats atractius amb els ingredients i les quantitats exposades.