dimarts, 4 de novembre del 2008

La primera passa està feta.

Avui ha estat la meva primera visita amb l'endocrí.
La cosa és que m'ha pesat, m'ha tallat i m'ha obert un historial. M'ha parlat de possibles motius del meu problema i m'ha demana una llista de dos folis de proves que m'han de fer.
M'ha comentat que pel meu pes, puc estar dins el grup de persones operables, és a dir, el grup de persones que poden accedir a solucionar un problema d'obesitat gràcies a la cirurgia, mitjançant una reducció d'estómac o un baló gàstric. Però també m'ha dit que ho deixarà com a tercera opció i que primer vol esgotar les dues anteriors. Les altres dues són, dieta pura i dura, i dieta i drogues. Esper que amb la primera pugui funcionar perquè el tema de les drogues no em resulta gaire atractiu, d'entrada.
Encara que no hauria de ser així, anar al metge amb una carta de recomanació d'un amic seu que s'ha preocupat de telefonar abans i parlar-li del cas, t'ajuda molt.
De moment, hem quedat que me donaran hora per fer les analítiques, per tornar a l'endocrí i també per començar amb la dietista que treballa amb ell, una tal Maria que s'encarregarà de controlar la dieta i els resultats.
Amb ella no hi he d'anar fins dia 17.
De moment estic encoratjada una estona i tenc plorera una altra.
Entre una cosa i l'altra son quasi les 12 i encara estic en dejú. Això no és bo i ho sé, però què hi farem?

1 comentari:

Oreto Doménech ha dit...

Hola Chis!
Jo també he estat a dieta un munt de vegades. Fa uns anys que estava en el meu pes i ara he tornat a engreixar uns pocs quilos per la inactivitat. Ara torne a fer exercici suau (caminar) i em cuide l'alimentació. T'escric perquè tingues ànims i bon rotllo i perquè no has de perdre de vista una cosa ben certa: xiqueta, tu vals molt!