divendres, 31 d’octubre del 2008

Motivacions y teràpia.

Per posar en antecedents al lector li he de dir que una de les meves passions és la cuina. I per seguir posant en antecedents al lector diré que des que vaig neixer, exceptuant un parell d'anys de la meva adolescència i amb sacrificis no gaire saludables, he tengut un sobrepes important.
Tot i això, sempre he cuidat molt la meva alimentació i per sort estic molt saludable i equilibrada químicament.
Ara, als 32 anys i per motius de salut que no tenen res a veure amb el meu sobrepes, he de visitar un endocrí i el primer que m'exigirà serà que perdi pes.

La idea d'Una poma i un iogurt és crear un dietari (i mai millor dit) del meu procés amb aquest metge i a la vegada oferir al lector reflexions, sentiments, situacions i les receptes dietètiques que hauré de fer apartir d'ara.
Sempre he pensat que fer dieta no vol dir sopar d'una poma i un iogurt la resta de la vida. Amb una poma i un iogurt se poden fer coses divertides, agradables a la vista i al paladar i que no te llancin a les profunditats de l'amargor, la tristor i la mala llet.

Aquí comença la nova aventura.

1 comentari:

xisco ha dit...

ja ho val... a jo sa poma m'agrada amb nocilla i es iogurt de fresa amb galletes maria.